Začnite tu

CHCEM TRÉNOVAŤ | AKO ZAČAŤ ?

 

1. Registrácia do nášho systému www.skills.sk 

2. Rezervácia tréningu v prípade, že máte záujem o jednorázový tréning (je nutné si dobiť kredit- TU). Rezervácia tréningu je pre zvýšený počet nových študentov nutná, každý tréningový program má určitú kapacitu. Ak chcete mať istotu, že sa na tréning dostanete, tak si vopred miesto rezervujte. 

3. Objednávka kurzu v prípade, že máte záujem o viac návštev

 

AKO SA REGISTROVAŤ - DOSPELÍ

 

AKO SA REGISTROVAŤ - DETI

 

  • Pri registrácii musíte zadať vždy platný email 
  • Ak dieťa email nemá, tak ho buď založte alebo použite iný, ktorý máte k dispozícii a viete ho použiť
  • V prípade, že chcete prihlasovať na tréning dve deti (súrodenci), každé musí mať vlastný účet

 

AKO SI ZAKÚPIŤ KREDITY

 

AKO SI REZERVOVAŤ TRÉNING 

Pred samotnou rezerváciou je nutné si dobiť kredity. Pokiaľ neviete, ako postupovať pri platbe za kredity, pozrite sa na spôsob platby pri objednávke kurzu nižšie. Kredity si dobijete TU.

 

AKO SI OBJEDNAŤ KURZ + PLATBA V SYSTÉME

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY 

 

1. Dá sa prihlásiť/rezervovať si tréning aj inak ako cez www.skills.sk?

Nie, tréning si môžete rezervovať iba cez náš rezervačný systém. Neprijímame rezervácie cez email
ani cez telefón. Máme obmedzenú kapacitu na tréningoch a preto majú prednosť tí, ktorí si
rezervujú miesto dopredu. Prihlasovanie na tréning sa automaticky uzatvára 15 minút pred
začiatkom tréningu. Ak sa dovtedy nezaplní kapacita tréningu cez systém, vtedy si môžete zakúpiť
jednorazový vstup na tréning, ak to ešte kapacita povoľuje.
Vždy odporúčame prihlásiť sa prostredníctvom systému – máte isté miesto a nestane sa, že sa na
tréning nedostanete.

 

2. Prihlásil som sa na tréning a zistil som, že nemôžem prísť, už je však menej ako 12 hodín do
začiatku tréningu, dá sa odhlásiť z tréningu aj iným spôsobom?

Nie z tréningu sa už v tomto prípade nedá odhlásiť žiadnym spôsobom, ani telefonicky, ani
prostredníctvom emailu. Systém je automaticky nastavený a žiaden z trénerov nemá túto
kompetenciu odhlásiť niekoho z tréningu.

 

3. Ak sa nedostavím na tréning, na ktorý som sa prihlásil vrátite mi kredity?

Ak ste sa nestihli odhlásiť v časovom intervale 12 hodín pred tréningom, tak nie, kredity vám za
neabsolvovaný tréning nebudú vrátené.

 

4. Ak nestíham prísť na tréning, môžem za seba poslať náhradu?

Áno môžete, záleží však od typu tréningu. Ak napríklad vy navštevujete pokročilé tréningy APF 2
nemôžete za seba poslať priateľa, ktorý ešte ani neprešiel APF 0,5.

 

5. Ak som sa stihol odhlásiť z tréningu a kredity mi aj napriek tomu neboli vrátené čo mám robiť?

Ak nastala takáto situácia kontaktujte nás na: recepciaskillnr@gmail.com

 

6. Čo mám robiť ak mi neprišli kredity a chcem ísť na tréning. Čakám na kredity už viac ako 2 dni?

Ak Vám neprišli kredity môže to mať pravdepodobne systémová chyba.
V takomto prípade kontaktujte kompetentnú osobu – Dominik Krchnavý (v sekcii KONTAKT),
popíšte mu vzniknutú situáciu, priložte potvrdenie o úhrade a on vám kredity pridelí. Bez kreditov
sa vám nepodarí prihlásiť na tréning. 

 

7. Snažím sa prihlásiť do svojho účtu ale ukazuje mi, že účet je deaktivovaný, čo mám robiť, aby som sa doň dostal?

Najpravdepodobnejšia možnosť je, že zadávate nesprávny email. Ak ste pri registrácii zadávali dva
emaily, skúste sa prihlásiť pod tým druhým. Skontrolujte si aj svoje heslo. Ak to nie je ani jedna z
vyššie spomenutých možností napíšte nám na recepciaskillnr@gmail.com a účet vám aktivujeme.

 

8. Zabudol som svoje prihlasovacie heslo. Dal som si vygenerovať nové ale stále mi nejde prihlásiť sa do svojho účtu?

Ak vám nefunguje heslo ani po jeho opätovnom vygenerovaní, kontaktujte nás na
recepciaskillnr@gmail.com a my vám nastavíme nové heslo.

 

9. Mám kredity ale nejde mi prihlásiť na tréning, čo mám robiť?

V tomto prípade môže byť viacero príčin. Najčastejšie preto lebo kapacita tréningu je už plná. Ak s
tým máte ťažkosti, pozrite si naše inštruktážne video alebo navštívte nás osobne počas otváracích
hodín a skúsime sa na to pozrieť. Možno si na tréning budete musieť chvíľu počkať ale prosíme vás
o trpezlivosť.

 

10. Dajú sa kredity kúpiť aj inak ako cez stránku www.skills.sk?

Nie kredity sa dajú momentálne kúpiť len týmto spôsobom.

 

11. Ak z nejakého dôvodu už nemôžem navštevovať vaše tréningy (mám iný krúžok, nebaví
ma to, nevyhovujú mi časy,...) vrátite mi kredity, ktoré som nestihol využiť?

Raz zakúpené kredity už nevraciame. 

 

12. Stiahol som si vašu mobilnú aplikáciu Movement Gyms, ale mám problém sa cez ňu
prihlásiť/odhlásiť z tréningu?

Aplikácia je momentálne stiahnutá z obehu a pracujeme na jej aktualizácii. Niektoré jej funkcie
nemusia byť dostupné a odporúčame vám prihlasovať/odhlasovať sa z tréningov cez našu stránku
www.skills.sk.

 

13. Idem k Vám prvýkrát, čo si mám so sebou zobrať?

Pohodlné športové oblečenie, fľašu s vodou, uterák. Cvičí sa na boso, resp. v ponožkách.

 

14. Odpoveď na moju otázku sa nenachádza v zozname.

Ak máte akékoľvek iné otázky, vyberte si z ponúkaných kontaktov ten, ktorý sa týka vášho záujmu
resp. problému a napíšte nám, poprípade zavolajte v stanovených hodinách.

Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies na týchto webových stránkach.